Elle, födelsedag protjekt!


!!LÄS NOGA OM DU VILL VARA MED!!

Snart så fyller Elle år, och jag vill överraska henne med nåt väldigt speciellt från oss svenska fans! Så hon får veta hur älskad hon är av oss svenskar.
Detta kommer att bli en av de gåvor hennes fans ger till henne. SISTA DAG att skicka in är 8 April!

Välj mellan dessa alternativ ser som passar dig bäst och göra det! Du kan göra alla om du vill eller bara välja en. Det är upp till dig men jag behöver allt jag kan få!

Alternativ nr 1. Gör en video talar om varför du älskar Elle eller önska henne en glad födelsedag (HELST PÅ ENGELSKA). Var kreativ med din video :)
Skicka videon till mig: [email protected]. Du kan också ladda upp den och tweet mig / meddelandet mig länken.

twitter.com/nindenenmacil

Alternativ nr 2. Skicka in en bild på dig själv med en skylt önska henne en glad födelsedag! Här är perfekta exempel på hur man kan få din :

http://twitpic.com/61055h
http://twitpic.com/610cxt
(Dock är detta inte till Elle.)

Alternativ nr 3. Skicka mig ett voice-over berättar för mig varför du älskar Elle! Spela in dig själv talar varför du älskar Elle och önskar henne lycklig födelsedag. Sedan skicka ljudet till mig: [email protected] 
Detta är ett utmärkt alternativ för folk som inte kan visa sina ansikten och sånt på internet.

Det var de alternativ om du har fler idéer får du gärna tweeta mig.

Se till att skicka med ditt namn, Twitter användarnamn eller youtube användarnamn eller något liknande så jag kan sätta dig på krediter!

Om du vet att det finns absolut inget sätt för dig att göra en av dessa. Vad du kan göra för att ta del i födelsedag VID helt enkelt sprida detta runt. Sprid det runt hela internet så alla får veta om det!
Snälla, tänk inte "jag orkar inte", för det tar drygt 5 minuter att göra en video, och Elle kommer nog bli överlycklig!
/ Parisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar bara hur ni ska skicka allt till Elle så att hon ser det? :)

2012-04-01 @ 09:37:57

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback