Svar på frågorna från frågestunden

Ni kanske kommer ihåg frågestunde vi fixade i april-maj? Haha det var ett tag sedan iaf. Vi fick inte så många frågor men dom ska bli besvarade ändå!


Fråga 1: Har nån av dem pojkvän??
Svar:  Ingen som man känner till :)

Fråga 2: Hur långa är dom båda?
Svar: Dakota är runt 1,63 m lång och Elle är ungefär lika lång som Dakota(om ni ser på bilderna^^)
Till ägarna:
Vem är eran favorit av syskonen?
Svar:
Parisa: Ja, som Ronja tycker jag båda är lika talangfulla, men måste nog säga att jag gillar Elle liiite mer. Vet inte riktigt varför det har blivit så.
Ronja: jag har ingen favorit jag tycker att båda är lika talangfulla.
Josefine: Jag tycker som de andra att de är lika talangfulla! Jag tycker om de olika på olika saker tex gillar jag Dakotas stil mycket mer än Elle. 

Fråga 3: Har vi någon aning om när The Motel Life kommer ut? Usa eller Sverige? Ser verkligen fram emot den filmen, fantastisk bok.
Svar: Den är på Post-production men ska komma ut i år enligt dom flesta film sidor.

Fråga 4: vilken är eran favo film med elle och/eller dakota?
Svar:
Ronja: jag älskar Elles film Super 8 och sen så gillar jag alla filmer med Dakota men jag måste säga att The Secret Life of Bees & The runaways är två favoriter(:
Parisa: Jag gillar faktiskt också Super 8! Det är alltid en favorit, men jag älskar också "Phoebe in wonderland" där Elle är med i. Min favorit film där Dakota är med i är The runaways. Faktiskt min favoritfilm överhuvudtaget!
Josefine: Jag älskar också Super 8! Och jag älskar Hide and seek med Dakota :)

Fråga 5: Om ni fick träffa dom vad skulle ni säga till dom då?
Svar:
Parisa: Skulle defenitivt försöka göra riktigt gott intryck...försöka få dem att gilla mig! Skulle försöka bygga upp en vänskap..även om det låter omöjligt...hehe.
Ronja: Kan jag få din atuograf?? Haha jag skulle vara för chockad för att säga något mer:P
Josefine: Jag skulle nog fråga om autograf och ett kort! Skulle nog berätta om bloggen också :)
Trackback