Om Dakotas längd

Fick en komentar om Dakotas längd, som sa att hon inte kunnde vara runt 154 cm utan 164 cm. Nu är det så att jag hade jätte svårt att hitta någon information om deras längd. Tills slut hittade jag en sida från 2010 där det stog att Dakota var 154 cm långt och därför skrev jag runt 154 m lång. Själv klart kan hon har växt sen des men jag skrev den information jag hittade:) Ni kan få läsa själv här. Det är en komentar så man får bläddra ner en bit. Och jag vet att den person kan ha fel men det var den ända inforamtionen jag kunnde hitta.
 
Hoppas du fick lite svar även om du inte frågade;)
//Ronja♥

Kommentarer
Postat av: S

http://www.imdb.com/name/nm0266824/bio :)

2012-06-24 @ 18:12:22
Postat av: Lina

Känner du inte till alla film galningars bibel? imdb.com där hittar man det mesta och Dakota är 1,63 lång

2012-08-04 @ 13:14:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback