Medelande - Tack

Har gjort över 1000 inlägg nu! ( antar att de är ganska lite för att vara en fanblogg på över 1 år )
Ville bara säga TACK!
Tack för att ni läser, för att ni kommenterar & skriver era åsikter!
Har nästan 100 unika besökare nu! För några veckor sen hade jag "bara" omkring 45.
De är så mycket roligare att blogga när fler besöker och kommenterar.
Tack för att ni gör de roligare!

Ett speciellt tack till er som har läst bloggen från start!

( Om ni kommenterar med eran e-post kan ni få en lite överraskning :D )

Kommentarer
Postat av: ett STORT fan :D

Har alltid älskat denna blogg.

Har alltid älskat Elle och dakota <3.

2011-08-12 @ 21:37:42
Postat av: Parisa

Hej jag heter Parisa, och jag skulel jätte gärna vilja hjälpa till med att blogga. Kanske bara i en vecka elr så. Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR fanning systrara, mejla gärna om du är inntreserad. Jag bloggar 2-3 gånger om dagen. Du kan självklart också blogga den här veckan elr vad det blir, men vi är 2 som bloggar då :D<3

2011-08-12 @ 22:08:06
Postat av: Karin

Tack själv för att du lägger ner så mycket tid på bloggen! :D

2011-08-13 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback