Svar Från Frågestunden!

Här kommer svaren!



Igeland
Hur gammal är Elle egentligen?

Svar:
Elle är 12 år. Hon fyller 13 år 9 april :)


Anonym
Hur långa är de?
Vilka andra kändisar gillar du?
Har du sett the runaways, isf vad tyckte du?

Svar:
Elle är omkring 168cm och Dakota runt 162 :)
Jag är värsta kändis tönten! Jag gillar Miley Cyrus, Ulrik Munther, Taylor Swift , Destinee & Paris            Justin Bieber , JoJo, Sara Diamond och många fler !
Ja, jag har sett 'the runaways', det var inte direkt den sortens film jag brukar kolla på men den var ändå väldigt bra! Dakota visade verkligen att hon kan spela vem som helst!



sofia
Gillar du andra kändisar?

Svar: Kolla frågan ovan

Hannah
vet elle eller dakota om den här bloggen ? Isåfall hur ? :)

svar:
Man vet aldrig ;)



Sofia
1: Hur blev Elle känd?
2: Vad är Dakotas favorit mat?
3: Kommer någon av dom till sverige nån gång?
4: Har dom några husdjur?
5: Hur långa är Elle och Dakota?

Svar: 1. Hon började sin karriär med att spela mindre versioner av Dakota i Taken & I am sam. Hennes första roll utan Dakota va Daddy Day Care. Sen har hon bara fortsatt :)
2. Del Taco och Panda express ,Är de enda jag kan hitta att hon gillar
Och Italiensk mat.
3. Inget som man vet, troligen inte
4. Enligt dakota-fanning.org har de
en häst som heter Goldie och en Schnoodle hund som heter Lewellen. Elle har en guldfisk som heter angelwings ( om den lever fortfarande )
5. Elle är omkring 168cm & Dakota runt 165cm




Karin
har dakota någon pojkvän? eller elle, för den delen ;)

svar: Ingen som man vet, så båda är nog singlar.



Anonym


Kan du gör en livechat?

svar:
Om ni vill de så, visst :) Men vad ska jag prata om? :P


Anonym

vilka andra kändisar tycker du om?
Vet elle eller dakota om bloggen??

svar: Jag tycker om Miley Cyrus, Demi Lovato, Taylor Swift, Sara Diamond, Justin Bieber , Destinee & Paris , Jojo, Tove Styrke ,Nikki Reed, Ulrik Munther, Camille Belle, Mia Rose och några till :p
Jag vet faktiskt inte om de om de känner till bloggen :)

Hanna
Går Dakota och Elle på någon sport?

Svar: Dakota har gått på cheerleading( gör tydligen inte det längre !? )Och Elle går på balett.


Jojofan
Gillar du Jojo?
I så fall om du gillar henne skulle du vilja blogga om henne?

svar: Jaa, det gör jag! Jag älskar hennes musik! Jag vet inte om jag skulle hinna med en till blogg :/ Men jag skulle vilja det , hon var faktiskt ett av mina val :)



jojofan
favo färg?

Svar: lila





jojofan
Demi Lovato eller Jojo

Svar: svårt, båda!






jojofan
bästa bloggen :D

Svar: Tack, det värmer






jojofan
var bor du, lägenhet eller villa?

svar: Jag bor utanför Norrtälje i en villa :) ( och nej man är inte bortskämd bara för att man bor i villa! :P )





jojofan
hur många procent gillar du min blogg från 1- 100?

svar: 88% :)





jojofan
älskar din blogg:)

svar: Tack!






jojofan
Gillar du att shoppa :)

Svar: Om jag gör! Jag älskar att shoppa!!





jojofan

nick eller jeo?

Svar: menar du joe? Ingen!


jojofan
var bor du :)

Svar: Utanför Norrtälje




Jojofan

träffat någon kändis?

Svar: Yes, men ingen världskänd direkt :p
Danny, Amy Diamond, Neo, Linda Pritchard, Zara Larsson, Ola Svensson, Sebastian Krantz, star piolots, Josefine Sundström, Ellinor ( hon som sjunger kokobom) Banane ( från trasan och banane ) Typ några från idol som jag inte kommer ihåg vad de heter :/ , Pop Kidz , Vendela Palmgren, säkert någon mer kommer inte på just nu :/





Anonym
Har du twitter

Svar: Jaa, @Josefine15 :)





Anonym
gör du bloggdesign?

Svar:Jaa :)


Kommentarer
Postat av: Rättare

1. Elle fyller år 9:de april, inte 26:e.

5:4. Elle har också en fisk som heter Angelwings

9. Dakota har slutat i cheerleading



Ps. Ta det inte personligt, ville bara rätta lite.

2011-04-03 @ 14:31:56
Postat av: Alice

Hihi bra svar :) Elle har även en guldfisk som heter Angel wings (om den fortfarande lever)

2011-04-03 @ 20:07:50
URL: http://jemappellealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback