Elle "kommer inte att prata karriär med Dakota"

Elle Fanning har sagt att hon och hennes äldre syster Dakota inte diskuterar sina framgångsrika skådespelar karriärer.

I en intervju med Vanity Fair, föreslog den 12-åriga stjärnan att hon och hennes syster föredrar att inte prata om den senaste utvecklingen i deras yrkesliv.

"Det är separat, sade hon. "Vi pratar hela tiden om mer normala syster saker, som" Kan jag låna denna tröja? '. "

Elle fortsatte: "Men hon kommer att komma ut och besöka mig på plats, och jag gör samma sak för henne så det är bara en del av våra liv.."

Skådespelerskan avslöjade också att hon bildat ett speciellt band med henne någonstans co-star Stephen Dorff.

"Stephen hämtade mig från min skola, och han kom till en av mina volleyboll träningar. Han hade dessa långa förlängningar i en film han gjorde, så alla mina vänner tittade på den här killen, som," Vem är det? " . "

Somewhere släpps den 22 december i USA på biografer.

Läs Orginalet här


http://cdn.buzznet.com/media/jjr/headlines/2009/12/dakota-elle-fanning-nails.jpg
Elle & Dakota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback