Dakota växer upp!

[DIREKT ÖVERSÄTT FRÅN GOOGLE TRANSLATE]

Mitt i den vuxna-roll bryter epidemi ut bland tonåringa kändisar som försöker komma förbi sina yngre bilder, en ung stjärna som hade inga problem att gå vidare till nya saker.

"Twilight"-stjärnan Dakota Fanning imponerad omedelbart sina medarbetare och kritiker genom att ta sin barndoms framgång från filmer som "I Am Sam" och "Charlotte's Web" och förvandla den till en lika framgångsrik unga karriär.

I "The Runaways", en biografisk film om 1970 är all-girl rockband, spelade Dakota sångaren Cherie Curry, en alkolist, rökare, 15-årig rockstjärna. New York Magazine skrev om Fannings resultat, "Du kan smaka fritt förredetta barnskådespelarens smak för att spela Jailbait."

Men fortfarande bara 16, är Fanning med en långsammare metod för hennes framtida karriär än "The Runaways" antyder. Hon berättade för Marie Claire den här månaden "Jag hoppas att" The Runaways "var lite en stund för att vara som" Du vet, jag är inte så ung liten flicka längre, men jag är fortfarande inte alla vuxit upp heller. '"

Kristen Stewart, som spelade i "The Runaways" vid sidan Fanning, var speciellt stolt över hur hon har hanteringen själv. "Dakota är så unfaultingly stadig," Stewart säger. "I de flesta fall känns som att hon är äldre än mig."

Stewart tillägger att "Det är bara när hon börjar prata om killar som jag minns hur ung hon är."

http://www.thetwilightsaga.se/wp-content/uploads/2009/10/dakota_fanning_20090207a1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback