Osäkra Skådespelerskan Dakota Fanning


[DIREKT ÖVERSATT FRÅN GOOGLE TRANSLATE]


http://thetwilightsagawe.blogg.se/images/2009/dakoda-fanning_31387330.jpg

Dakota Fanning vägrar att ta henne framgång för givet, eftersom hon vet att det kanske inte för evigt.

Dakota Fanning känns osäker i sin karriär.

Den 16-åriga skådespelerskan - som blev känd bara sju år i 'I Am Sam "- aldrig vill ska visas i filmer, men vet hon kan inte ta något för givet.

Hon sa: "Jag vet att detta är vad jag vill göra för resten av mitt liv men jag tror att allt kan sluta i morgon.

"Du måste leva ditt liv för tillfället och inte ta det för givet. Jag tror inte att du aldrig känna dig helt säker."

The'Runaways "star känns tur för de möjligheter hon har haft men ändå har ambitioner att arbeta med vissa personer.

Hon förklarade: "Jag skulle älska att jobba med Jodie Foster. Jag verkligen beundrar henne, hennes karriär och vad hon har gjort. Jag kan bara hoppas att vara bara lite om hur stor hon är.

"Jag känner mig så lycklig att ha fått några av de möjligheter som jag haft. Jag vet att vissa människor är inte så lycklig, att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt eller göra rätt för filmen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback