TWITTER - DRAMA

Som ni vet skrev Josefin igår om Elle har skaffat twitter, osv. Det verkade vara väldigt verkligt, för hon sa att hon snart skulle bli verified, och Marc Jacobs retweetade henne. Igår kväll hade jag och massor med andra fans väldigt trevligt med Elle, vi hittade på nya ord och var sociala och glada! 'ELLEYEAH' 'ELLESOME' 'ELLETASTIC'
Vi var hennes 'Ellerina's'.

Nästa dag (idag) fortsatte det så, tills folk började fråga väldigt mycket om inte Dakota kunnde skaffa twitter.
Hon sa att hon skulle fråga, och sedan, vips fanns Dakota bara där.
Alla började såklart följa henne, Elle med.
Dakota skrev inlägg som typ;
"Hur gör man på twitter, fattar ingenting. Ring mig Elle! "
Den 'riktiga' Elle gjorde typ 10 minuter senare ett inlägg där hon skrev;
" Jag ringde Dakota, hon visste ingenting om det här, accountet var fejk. "

Elle gjorde typ 2 - 3 inlägg om typ hur kan någon göra såhär? Det är bara dumt.
Tills folk började anklaga henne för fake.
Hon blev sur och ledsen (vilket jag också skulle blivit!) och sa att hon skulle återgå till sina studier.
Hon sa att hon sedan skulle sluta på twitter.

En timme senare skrev hon;
"Litar ni på mig? "
Sedan slutade hon.

Alla är mycket förvirrade. Var det Elle?
Jag återkommer om det som händer efter det här!

Långt inlägg, hoppas ni orkar läsa. :)

/ Parisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback