Bloggen 1 år ! + lite information

Idag blir bloggen ett år !
Trodde aldrig det skulle gå så bra för bloggen som de faktiskt gör.
Har fler läsare än jag förväntat mig ! Vilket är jätte kul! :D
Jag kommer att fortsätta blogga så länge jag tycker de är kul och jag har tid.
Bloggen tar otroligt mycket tid faktiskt , alla tror inte de , men de tar tid !

Jag ska bort 2 veckor i sommar och kommer ( troligtvis ) inte ha tillgång till internet. Jag har inte riktigt bestämt om jag ska ta in gästbloggare eller inte! Men jag vill inte att bloggen ska stå utan uppdatering 2 veckor!
Så om nån är intresserad av att gästblogga så kommentera bara eller skicka ett mejl ( [email protected] ) .
Kommer börja i 8:an i höst också, jag tänker satsa stenhårt på bra betyg så de kanske behövs en gästbloggare då också. 
Om man blir utvald till gästbloggare så ger jag olika sidor man kan hitta nyheter på och lite tips. Så ni behöver inte vara rädda för att ni inte har nån bra hemsida att hitta på.
Jag har som krav att man ska uppdatera minst ett inlägg om dagen!


Och samtidigt tänkte jag önska er en GLAD MIDSOMMAR! :D

Första Headern :



Kommentarer
Postat av: Ina

Kul att det går bra med bloggen:) har följt din blogg i typ ett halvår elr så, o det skulle vara kul att vara gästbloggare här:)



min mail funkar inte för tillfälligt därför kommenterar jag istället, hope that is ok...

2011-06-25 @ 11:40:56
URL: http://inasdag.blogg.se/
Postat av: josefine

Heej! ja vill gärna gästblogga har följt denna blogg dagligen och vill gärna gästblogga, love! bye:)

2011-06-25 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback