Fanning Familjen - DeL 1


Joy FanningJoy Fanning / Mamma
Joy Fanning kommer från en sport älskande familj. Hennes far var en pro fotbollsspelare( fotbollsproffs), medan hon och hennes syster är båda uppvuxna i tennisturneringar. Hon hamnade på college med ett tennis stipendium. "Hela min familjhar hållt på med idrott. Jag valde agera i stället för sport. Min syster och jag är kind of veered of," har Dakota sagt.

Joy och hennes man är völdigt kamera blyga, och föredrar att hålla sig borta från sina döttrars strålkastarljus. De tillät flickorna att börja agera efter att ha sett hur mycket de gillade det, snarare än en tanke på berömmelse eller rikedom. "Vi tar nöje av att se dem göra något de tycker om,"
har Joy sagt. Efter att de gift sig i Conyers, Georgia, föddes Dakota när hennes mamma var 27, och Elle kom fyra år senare.




Fanning Familjen kommer att komma i 9 delar varje söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback