Tänk På

Man tappar helt lusten att blogga när ni skriver att jag gör fel! Jag tål kritik men det är så sjukt onödigt att skicka kommentarer som är negativa.
Jag är som vilken människa som helst, jag gör också fel ibland.

INNAN DU KOMMENTERAR!

- Använd inga svordomar och använd bra språk.

- Inga kränkande eller taskiga kommentarer - De tas bort!

- Jag vill hålla designen så enkel som möjligt och vill inte ha någon av någon annan, jag vill bara fokusera på att blogga om systrarna och inte designen

- Om ni tycker att något är fel - mejla istället för att kommentera

- De som bryter mot någon av de här kommer inte kunna kommentera, jag kommer spärra ip adressen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tål kritik så borde du kunna ta kritik som är både positiv och negativ.

2011-04-21 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback