Demi Lovato vill göra som Dakota

Förutom den otroliga ryktet om vampyr franchisetagaren har hon kysst också framgång i The Runaways där hon spelar Cherie Currie, vän och styrman till rocker Joan Jett (Kristen Stewart).
Nuhar skådespelerskan Demi Lovato bekänt sin önskan att efterlikna Dakotas väg. Hon bekänner att hon helt enkelt skulle älska att spåra upp en karaktär av det slag Dakota gjorde i The Runaways.
Hon medger, "jag känner att jag skulle vilja göra en långfilm, en filial till flera roller som inte förväntas av mig. Jag känner att jag inte vill gå för edgy, jag vill inte gå för familjevänliga - Jag vill hellre bara spela normal tonåring roller. Jag tror att Dakota Fanning gör en riktigt bra jobb på de roller som hon plockar, så jag  vill gå den vägen. "
Demi är för närvarande arbetar för Disney Channel och hoppas att få tid och möjlighet att forma sin karriär på ett sätt Dakota har gjort.
http://www.examiner.com/images/blog/EXID23972/images/dakota_fanning(3).jpghttp://clararedhead.blogg.se/emmettsangel/images/2009/demi_lovato_0_0_0x0_300x300_30455854.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback