Eclipse limited edition: så här ser det ut!



Nån som tänker köpa det??

Kommentarer
Postat av: Julia

Redan beställt kommer på fredag har väntat hur länge som helst på den! :D

2010-11-30 @ 21:06:07
URL: http://twifansen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Du har en jättefin blogg och själv har jag problem med en sak.



Under din meny. Under arkiv alltså, längst till höger, längst ner, så har du fått bakgrundsfärgen. Du har fått det att bli rosa istället för vitt som det brukar vara från början på designen. Vad har du ändrat i stilmallen för att få det så?



Jag är ledsen om det är oförståeligt, men jag har svårt att förklara över internet ...



Är jättetacksam för svar i ett inlägg, men om du inte förstår vad jag menar eller något, så är det bara att låta bli ;)



Tack för tiden!

2010-12-01 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback